1 de febrer del 2010

Presentació

Aquest blog és el resultat d'un petit projecte que fa temps que em ronadava pel cap... un espai a internet on anar-hi posant dibuixos... (fins ara ho anava fent al meu blog o al Flickr, però sense seguir cap temàtica).

Però finalment m'he decidit i aquí està. --> si us agrada, us hi podeu subscriure :-)
En principi seran en B/N i de periodicitat més o menys setmanal, tot i que a vegades n'hi haurà alguna a tot color (això serà gràcies a l'Uri, el meu company de pis, que té més paciència!)(--> per això hi ha el logo de AudiovisualBox aquí a la dreta).

A veure si us agrada tot plegat!


Eli Ramirez

3 comentaris:

Oncle empipat ha dit...

Moltes felicitats per aquesta nova iniciativa, petitona!!
De fet, em recorda moltíssim un altre projecte en el que també t'havies d'implicar. I els personatges tenen una semblança molt sospitosa amb els d'aquell altre projecte. Ai, ai, ai!!! Com era allò? Ah, sí!!! Les paraules se les emporta el vent... o no?
Espero que tinguis prou empenta per dur endavant totes dues iniciatives, o jo no tindré tanta paciència com l'Uri!!!

Anònim ha dit...

eli ets la meva idol!!!!!! o sigui jo encara no he començat ni amb el meu i vas tu i n'obres un altra.... increible.. i a mes m'encanta el dibuix m'encanta !!!!!! jo vull un dibuix tamnay cartolina t'enrecordes??????? pel meu estudi.. i sino un pel mes petit.... jijijij
es genial!!!!!!!!!! aixi qua ara em dons mes feina no????? mirar dos blocs!!!!!!! :O ets un crack si si

Gargotaire ha dit...

Ànims amb aquest projecte! Perseveració! ;)